Kate Moss keert terug naar de nineties voor Eleven Paris campagne

De voorjaarscollectie van Eleven Paris ademt een nineties sfeer uit en wist Kate Moss te strikken als gezicht voor hun campagne. Het Brits topmodel treedt in de voetsporen van onder andere Lenny Kravitz, Iggy Pop en Daisy Lowe, die eerder model stonden voor het merk.

De voorjaarscollectie van Eleven Paris ademt een nineties sfeer uit en wist Kate Moss te strikken als gezicht voor hun campagne. Het Brits topmodel treedt in de voetsporen van onder andere Lenny Kravitz, Iggy Pop en Daisy Lowe, die eerder model stonden voor het merk.

Het Franse merk Eleven Paris kiest voor Kate Moss als gezicht van hun voorjaarscollectie. Dan Cohen en Oriel Bensimho, oprichters van het label, vertelden waarom ze kozen voor het Britse model: ‘Voor ons was Kate Moss een erg logische keuze als nieuw gezicht voor het merk. Haar unieke stijl en nauwe relaties met de muziekindustrie sluiten perfect aan bij wat wij willen overbrengen met ons merk.’

De collectie werd geïnspireerd door de nineties en wil een mix zijn van grunge en sports chic. Ook de styling van Moss sluit aan bij deze nineties sfeer. Het model draagt een strakke paardenstaard, minimale make-up en nineties juwelen.

De fotograaf van dienst was de beroemde modefotograaf Craig McDean, die in het verleden al samenwerkte met Yves Saint Laurent en Christian Dior. (LP)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content