In de kast van Loes Vandekerckhove: 'Als consumenten meer vragen stellen, zullen modemerken beter hun best doen'

03/09/17 om 08:21 - Bijgewerkt op 04/09/17 om 12:26

Loes Vandekerckhove richtte via crowdfunding succesvol haar eigen duurzame sportlabel Pure by Luce op. De jonge onderneemster is ervan overtuigd dat de consument een grote impact kan hebben op de industrie. 'Vraag stuurt aanbod, dat valt me als onderneemster nog harder op.'

Op haar appartement in Antwerpen kijken we samen naar de kleerkast van Loes Vandekerckhove. 'Als je mijn volledige garderobe zou zien, zou je merken dat die uitgebreider is dan wat er hier hangt. Bij mijn ouders liggen nog kledingstukken, maar hier in Antwerpen hangt wat ik het meest draag. Ik denk vaak dat ik altijd dezelfde kleren aantrek, maar mijn vriendinnen verzekeren me dat dat niet zo overkomt', lacht ze.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Knack-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Knack

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners