Hand- en hartverwarmende knitwear popt up bij Juttu

28/11/16 om 18:28 - Bijgewerkt om 18:28

Bij JUTTU houden ze ervan om lokaal, creatief talent in de kijker te zetten. Nieuwe merken krijgen gedurende 10 weken de kans om in de Pop-Up Space hun producten op een multibrand locatie aan een groter publiek aan te bieden. Zo ook Granny's Finest.

Hand- en hartverwarmende knitwear popt up bij Juttu

© Granny's Finest

Van 1 december tot 13 februari kan je in de Juttu-winkels het Nederlandse breimerk Granny's Finest ontdekken. Naast het creëren van hippe, minimalistische knitwear met een Scandinavische touch, draagt het merk ook bij tot de bestrijding van eenzaamheid bij oudjes.

Onder het motto 'Designed by the new, produced by the best, worn by the greatest!' vertoeven wekelijks zo'n 500 getalenteerde grannies (met een gemiddelde leeftijd van maar liefst 72 jaar!) in gratis gezellige breiclubs. Daar werken ze samen aan de ontwerpen van jonge, beloftevolle designers. De opbrengst wordt gebruikt om de breiclubs te financiëren.

Het omaatje dat jouw sjaal breit, schrijft er bovendien een leuke groet, wijsheid of spreuk bij. Via de couponcode op het label kan jij haar op jouw beurt ook een bedankkaartje met foto terugsturen. Wie op zoek is naar een warm en wollig kerstcadeau (of een surrogaat-oma) kan dus tijdens de eindejaarsperiode bij Juttu terecht.

Lees meer over:

Onze partners