H&M Group stelt ambitieuze doelstellingen voor: 'We willen de koploper zijn van duurzame mode'

20/04/17 om 16:02 - Bijgewerkt om 16:21

In het meest recente duurzaamheidsverslag van de H&M Group prijken enkele ambitieuze doelen. Tijdens de voorstelling van de Conscious Exclusive collectie van de Zweedse keten licht Cecilia Brännsten, experte in duurzame en circulaire economie bij H&M, ons in hoe ze mode duurzamer willen maken.

De meest opvallende doelstellingen uit het duurzaamheidsverslag van de H&M Group zijn ongetwijfeld de voornemens om 100% gerecyclede of andere duurzaam geproduceerde materialen te gebruiken in 2030 en om in 2040 klimaatpositief te zijn in de hele waardeketen. In hun Conscious Exclusive collectie toont de Zweedse modereus alvast waartoe ze in staat zijn met duurzame materialen.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Knack-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Knack

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners