Gap brengt Peter Rabbitlijn uit

Babygap en Gapkids brengt een kleding- en accessoirelijn uit geïnspireerd door het wereldberoemde kinderboek ‘The Tale of Peter Rabbit’ van Beatrix Potter.

Babygap en Gapkids brengt een kleding- en accessoirelijn uit geïnspireerd door het wereldberoemde kinderboek ‘The Tale of Peter Rabbit’ van Beatrix Potter.

De Amerikaanse keten Gap zal de lijn voorstellen op zaterdag 12 februari in The Grove in Los Angeles. Op 14 januari volgt de lancering in de rest van de winkels wereldwijd en, goed nieuws voor ons, de online webshop van Gap, gap.com.

Zoals een goed uitgevoerde fashion en literatuur collaboratie in Amerika betaamt, zal er een celebrity, Elizabeth Banks in dit geval, het event opleuken. Banks zal voorlezen uit het Peter Rabbit vervolgverhaal ‘The Further Tale of Peter Rabbit’, geschreven door, u raadt het al, actrice Emma Thompson. De lancering van de lijn is enkel bestemd voor de ogen van een invite-only celebrity publiek en hun nageslacht. Maar ook de onbekende fan en potentiële koper kan genieten van een voorleesmoment in 9 andere steden op 26 januari.

De collectie voor meisjes en jongens, van pasgeborenen tot kleuters, zal bestaan uit grafische onesies, oxford t-shirts, gebreide cardigans, kleurrijke jeansbroekjes, jurkjes en accessoires. Een cardigan gebaseerd pop het iconische blauwe vestje dat gedragen wordt door Peter Rabbit zal onder andere beschikbaar zijn, maar ook speelse kleertjes met ludieke konijn-geïnspireerde patronen maken deel uit van het aanbod. De prijs varieert van $6.99 tot $55.

Er wordt verwacht dat het tijdloze karakter van het schattige konijn dat al generaties lang de bedtijd van kinderen opleukt, zal aanslaan bij het publiek.

Er is voorlopig nog geen Gap in België, maar de keten biedt een snelle verzending in 2-3 dagen naar België aan. (LP)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content