Eerste beeld van Rita Ora voor Madonna’s kledinglijn

© Instagram

Op Instagram heeft Rita Ora de eerste foto ‘gelekt’ van de campagne voor Material Girl. Dit is de naam van de kledinglijn van Madonna en haar dochter Lourdes. Rita Ora heeft een hoofdrol te pakken in de laatste nieuwe campagne van het merk. Dat schrijft Daily Mail.

Op Instagram heeft Rita Ora de eerste foto ‘gelekt’ van de campagne voor Material Girl. Dit is de naam van de kledinglijn van Madonna en haar dochter Lourdes. Rita Ora heeft een hoofdrol te pakken in de laatste nieuwe campagne van het merk. Dat schrijft Daily Mail.

Heel recent raakte bekend dat niemand minder dan Rita Ora (22) het nieuwe gezicht zou worden van de campagnes van Material Girl. Ze volgde hiermee het model Georgia May Jagger op als gezicht van het Amerikaanse label. Naar het schijnt zou Ora wel een heel aantrekkelijk contract onder haar neus hebben gekregen. Zo zou ze maar liefst 760.000 dollar hebben gekregen om in zee te gaan met ‘Material Girl’.

Rita Ora kondigde zelf het blije nieuws aan ‘We bundelen de krachten met Madonna en Lola! Het is officieel, ik ben het nieuwe gezicht van Material Girl!” Ook Madonna en Lourdes waren in de wolken met Ora als nieuwe gezicht van hun merk. In een verklaring lieten ze het volgende weten over de samenwerking: “Rita is een getalenteerde schoonheid, maar wat ons echt in haar aantrok was haar zelfvertrouwen en haar uniek gevoel voor stijl. Op of naast het podium, op foto’s of op straat, ze ziet er altijd stralend uit.”

Nu, enkele weken later, krijgen de fans al een eerste glimp van de Britse zangeres voor het label van Madonna, via een foto gepost door Ora op Instagram. Op de exclusieve foto zien we Rita met een typische Engels hoofddeksel voor de bewakers van het paleis en een openstaand geprint hemd en bh. Voor deze foto staat Ora voor de poorten van Buckingham Palace.

De kledinglijn van Material Girl wordt exclusief verkocht in het warenhuis Macy’s in de Verenigde Staten. (LVR)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content