Dit is waarom Desigual succesvol is, ook al ken je misschien niemand die het mooi vindt

01/07/15 om 08:30 - Bijgewerkt op 05/02/17 om 09:14

Geen merk dat mensen meer verdeelt dan het Spaanse Desigual. Ofwel ben je er wild van, ofwel maakt het je wild, maar het Spaanse label laat niemand onberoerd. Haat en liefde: ze blijken beiden een uitstekende brandstof.

Op 1 juni 2015 werd de Antwerpse Meir opgeschrikt door opgewonden kreten en blote ledematen - niet zo uitzonderlijk bij het begin van de zomersolden, maar dit keer had de oproer heel wat meer om het lijf, zij het dan vooral figuurlijk. Het Spaanse label Desigual had zijn Belgische fans immers opnieuw uitgedaagd voor zijn befaamde Seminaked Actie. Het opzet? De eerste 100 klanten die komen opdagen in hun zwempak mogen gratis twee kledingstukken bij elkaar shoppen in de grote Desigual flagshop store.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Knack-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Knack

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

WeekendInformation Services

Ambacht ontmoet technologie

Ambacht ontmoet technologie

Op het eerste gezicht is de Gear 3 een traditioneel Zwitsers horloge. Totdat je aan ...

Onze partners