Deel je leukste denimfoto en win een trip naar Californië met Hilfiger

© Tommy Hilfiger

Met de collectie ‘True to the Blue’ keert Tommy Hilfiger terug naar de roots van zijn label. Het merk roept zijn fans op om de leukste retro jeansfoto’s te delen.

Met de collectie ‘True to the Blue’ keert Tommy Hilfiger terug naar de roots van zijn label. Het merk roept zijn fans op om de leukste retro jeansfoto’s te delen.

Hij begon zijn carrière als verkoper van jeans en beschouwt de stof als deel van zijn DNA. De collectie ‘True to the Blue’ is een moderne interpretatie van Hilfigers meest iconische denim stukken en ligt vanaf deze maand in de winkel.

Om de campagne meer ruchtbaarheid te geven, lanceert Hilfiger Denim een wedstrijd op Twitter en Instagram. Geïnspireerd door Throwback Thursday of #TBT, de trend waarbij je op donderdag op sociale media terugblikt naar het verleden, trekt het label zijn archieven open om in Tommy’s favoriete jeansstijlen uit de jaren tachtig en negentig te snuffelen.

Deelnemen kan door je eigen vintage jeansfoto’s te delen met de vermelding van de hashtag #ThrowbackDenim. De fan die voor 9 mei het beste beeld inzendt, wint een reis voor twee naar Californië. (EDW/AB)

Info: tommy.com/throwbackdenim

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content