Calvin Klein zet sterren in hun ondergoed voor campagne

Het Amerikaanse modemerk Calvin Klein heeft honderd sterren gevraagd om deel te nemen aan een social media-campagne. Bekende celebs zoals Miranda Kerr en Lara Stone delen een foto in ondergoed van het merk en verspreiden deze vervolgens via internet. Een slimme zet!

Het Amerikaanse modemerk Calvin Klein heeft honderd sterren gevraagd om deel te nemen aan een social media-campagne. Bekende celebs zoals Miranda Kerr en Lara Stone delen een foto in ondergoed van het merk en verspreiden deze vervolgens via internet. Een slimme zet!

Wie kent het nu niet, het ondergoed met het klassieke ‘Calvin Klein’-logo op de tailleband? Het Amerikaanse label knipoogt in een nieuwe campagne naar hun iconische ondergoed dat in de jaren tachtig en negentig een ware hype ontketende.

Met de social media-campagne ‘show yours. #mycalvins’ bereikt het label de fans van maar liefst honderd beroemdheden. ‘We dachten dat het erg vernieuwend zou zijn om een campagne te starten waarin invloedrijke mensen beelden van ons ondergoed posten, nog voor wij zelf foto’s van de collectie verdelen,’ lichtte een woordvoerder van Calvin Klein toe in een interview met WWD.

Het label laat de sterren vrij in hun interpretatie van de campagne. ‘Wij zenden het product naar hen en we wachten af hoe ze het zullen invullen. Zij posten het vervolgens en wij reposten het dan,’ aldus Malcolm Carfrae, hoofd van communicatie bij Calvin Klein. (LP)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content