Burberry kiest voor opkomend Brits talent in nieuwe campagne

Burberry kiest telkens opnieuw voor interessante gezichten uit de mode, muziek en cinema om hun collecties te promoten. Ook deze keer zorgde het merk voor een zorgvuldig uitgekozen Britse cast van modellen.

Burberry kiest telkens opnieuw voor interessante gezichten uit de mode, muziek en cinema om hun collecties te promoten. Ook deze keer zorgde het merk voor een zorgvuldig uitgekozen Britse cast van modellen.

De jonge wolven die schitteren in de campagne voor de ‘English Rose’ collectie zijn stuk voor stuk jong, Brits en beloftevol. Onder andere Sweeney Tod-acteur Jamie Campbell, model Malaika Firth en muzikant Leo Dobson tonen hun goede looks in de reclamebeelden en bijhorende video.

Burberry keert voor het voorjaar van 2014 terug met de klassieke trenchcoat en de beroemde Burberry-ruit.

De shoot werd verzorgd door Mario Testino en het nummer in de video is ‘Introvert’ van de groep Squeeze. (LP)

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content