Belgische modelabel Red Juliet opent flagshipstore in Antwerpen

Het Belgische modelabel Red Juliet, geesteskind van het creatieve brein van Julie Vrijens, staat voor feestelijke hedendaagse jurken met een nostalgische toets. En er is goed nieuws voor de fans van Red Juliet, zo opent de eerste flagshipstore de deuren in Antwerpen op 21 mei.

Het Belgische modelabel Red Juliet, geesteskind van het creatieve brein van Julie Vrijens, staat voor feestelijke hedendaagse jurken met een nostalgische toets. En er is goed nieuws voor de fans van Red Juliet, zo opent de eerste flagshipstore de deuren in Antwerpen op 21 mei.

Tijdens de opening (vanaf 11 uur) van de gloednieuwe winkel van Red Juliet in de Antwerpse binnenstad zullen de klanten ook extra in de watten gelegd worden. Zo kan je genieten van een beautycorner waar je tussen 14u en 17u terecht kan voor een retro-kapsel en bijhorende make-up. Bovendien worden klanten verwend met een kortingsbon van 10 procent bij een aankoop die je kan gebruiken voor een volgende aankoop. Verwennerij!

Voor wie het label van Julie Vrijens nog niet zo goed kent, zullen we het merk Red Juliet even situeren. In 2010 ontwierp Vrijens haar eerste collectie voor het label dat ze zelf Red Juliet doopte. Ze startte met haar eigen modelabel omdat ze een gebrek voelde aan betaalbare Belgische merken in het middensegment.

Haar merk groeide en intussen mag ze onder meer de Vlaamse actrices Lotte Van Nieuwenborgh, Charlotte Vandermeersch, An Lemmens en Erika Vantielen onder haar klanten rekenen. Een jurk uit haar collectie werd ook gebruikt in de film ‘The Broken Circle Breakdown’. Zo droeg Veerle Baetens de witte ‘White Sylvia’-jurk. Maar ook de ‘vrouw uit de straat’ voelt zich aangetrokken tot het nostalgische karakter van de voornamelijk jurken van Red Juliet. (LVR)

Praktische info: Red Juliet Flagshipstore, Lange Koepoortstraat 78, 2000 Antwerpen. Open op woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag telkens van 11u tot 18u. Meer info via www.redjuliet.be

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content