Asos wint award voor ‘webshop van het jaar’

© Facebook

Asos wint de prijs voor ‘webshop van het jaar’ op de prestigieuze Drapers Fashion Awards.

Asos wint de prijs voor ‘webshop van het jaar’ op de prestigieuze Drapers Fashion Awards.

Elke maand bezoeken maar liefst 18 miljoen mensen de webshop van Asos. Dit is een e-shop die kleding verkoopt uit het Verenigd Koninkrijk. Asos heeft een eigen kledingmerk, maar op de webshops worden ook heel wat andere merken aangeboden. Kleding shoppen was nog nooit zo makkelijk. Amper één klik en je hebt je favoriete jurkje via Asos snel in jouw kleerkast hangen.

Asos is de laatste jaren steeds blijven groeien en dit wordt nu beloond met een award op de Drapers Fashion Awards. De jury was erg onder de indruk van de manier waarop Asos steeds vooruit wil gaan en steeds inspeelt op de laatste trends op gebied van e-commerce.

De winnaars van de andere Drapers Fashion Awards:
International Retailer of the Year: Burberry
Larger Multiple Retailer of the Year: Primark
Large E-tailer of the Year: ASOS
Retailer of the Year – Consumer Award: River Island
Smaller E-tailer of the Year: The Cambridge Satchel Company
Growing E-tailer of the Year: ASOS
Womenswear Brand of the Year: Selected Femme
Menswear Brand of the Year: Barbour
Young Fashion Brand of the Year: Little Mistress
Best New Business of the Year: YARD Retailers

(LVR)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content