Moleskine lanceert myCloud-accessoirelijn

Moleskine heeft een accessoirecollectie gecreëerd voor drukbezette mensen. De lijn kreeg de naam myCloud en werd geïnspireerd door de legendarische notitieboekjes van het merk en de digitale cloud.

Moleskine heeft een accessoirecollectie gecreëerd voor drukbezette mensen. De lijn kreeg de naam myCloud en werd geïnspireerd door de legendarische notitieboekjes van het merk en de digitale cloud.

André Bretton, Ernest Hemingway, Vincent van Gogh, Oscar Wilde en heel wat andere creatieve geesten gebruikten voorlopers van het Moleskinenotitieboekje om hun gedachten neer te pennen. Het is dan ook een gevestigde waarde. Maar nu wil het label mee evolueren met zijn tijd en brengt het een accessoirelijn uit die zich richt op de drukke 21ste eeuwer die continu online is en geen tijd te verliezen heeft.

De collectie bestaat uit vijf portefeuilles, een tote bag, verschillende rugzakken en andere tassen. Er werd gekozen voor een minimalistisch design, gekend van hun notitieboekjes.

De prijzen van de lijn variëren van 40 dollar tot 275 dollar en de producten zijn online beschikbaar via de webshop van Moleskine. (LP)

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content