7 For All Mankind blaast tien kaarsjes uit

Het Amerikaanse jeanslabel brengt een speciale jeanscollectie op de markt om haar tienjarig bestaan te vieren.

Om haar tienjarig bestaan te vieren, brengt 7 For All Mankind een speciale jeanscollectie op de markt.

De ‘Casestudie-Denimcollectie’ bestaat uit tien stuks en kan gezien worden als een best-of van alle ontwerpen die het Amerikaanse jeanslabel de afgelopen tien jaar introduceerde. Elk stuk werd herwerkt en opnieuw geïnterpreteerd teneinde een frisse look te creëren.

“Om onze verjaardag te vieren wilden we iets ondernemen dat de geschiedenis van 7 For All Mankind zou vertellen, te beginnen bij het verleden en leidende naar de toekomst. Fans zullen onmiddellijk ons DNA in elk stuk herkennen, maar met een duidelijke ommezwaai,” vertelt Massimo Ferrucci, General Manager bij 7 For All Mankind.

Vanaf november is de verjaardagseditie verkrijgbaar in alle 7 For All Mankindwinkels en op www.7forallmankind.com.

Vincent Fobelets

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content