VENUS HERBOREN

05/03/08 om 00:00 - Bijgewerkt op 30/03/18 om 14:25

Op 8 maart, niet toevallig de Internationale Dag van de Vrouw, pakt Veritas uit met een pittige imagocampagne, Hello new me ! De specialist in modieuze en creatieve accessoires deed hiervoor een beroep op fotograaf Christophe Gilbert én op een naaktmodel. Wij namen een kijkje / kiekje achter de schermen.

Met de bushokjescampagne wil Veritas inspelen op de individualiteit en persoonlijkheid die vrouwen uitdrukken via mode. "Door onze accessoires te combineren met basics uit grote winkelketens en vooral door ze zelf te creëren, kun je als individu op een unieke manier naar buiten komen", zegt commercieel directeur Marthe Palmans. "Meer zelfs : je schept als het ware een nieuwe ik, uiterlijk maar ook innerlijk. Want je ziet er niet enkel ...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Knack-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Knack

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners