Leven in luxe

24/09/08 om 00:00 - Bijgewerkt op 30/03/18 om 14:25

Antoine Arnault is nog geen 45, maar wordt al tot de invloedrijkste figuren ter wereld gerekend. Als directeur communicatie van Louis Vuitton droomt hij ervan om iedereen in de ban van het beroemde monogram te krijgen. Weekend Knack zocht hem op in Parijs en proefde er van luxe en... aardbeienschuimpjes.

Alsof de façade van het gebouw nog niet imposant genoeg is, confronteren de koperen letters op het fronton en daaronder het vlakke monogram in de stenen gevel elke bezoeker aan het Parijse hoofdkantoor met de indrukwekkende geschiedenis van de beroemde Franse koffermaker. Je raakt meteen doordrongen van het belang dat dit in luxe gedrenkte merk voor de LVMH-groep vertegenwoordigt, met een jaarlijkse omzet van ruim 3 miljard euro, 11.400 medewerkers wereldwijd en 350 exclusieve boetieks in 51 landen. Niet vreemd dat je het gevoel krijgt de schatkamer van een Zwitserse bank te betreden...
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Knack-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Knack

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners