Groener, eerlijker, veiliger, unieker

02/01/08 om 00:00 - Bijgewerkt op 30/03/18 om 14:25

Gloednieuwe ontwikkelingen zien we voorlopig niet opduiken in het land van de eeuwige schoonheid, maar de bestaande tendensen zetten zich hardnekkig voort.

Biocosmetica

Nu het begrip 'persoonlijke ecologische voetafdruk' steeds meer ingang vindt, valt het te verwachten dat ook bedrijven hun ecologische impact bekend zullen maken. Zulke informatie zal gretig worden opgepikt door de consument, al blijft zij/hij in het geval van cosmeticabedrijven in de eerste plaats bezorgd om wat er op zijn huid belandt. Daarover moet dringend duidelijkheid komen. Er wordt wel druk gegoocheld met termen als natuurlijk en biologi...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Knack-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Knack

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners