Golfen met frisse voet

13/05/09 om 00:00 - Bijgewerkt op 30/03/18 om 14:26

Hoewel ook de golfsector lijdt onder de barre economische omstandigheden, richt schoenenmerk Geox zijn pijlen op de golffanaten van deze wereld.

De grootste golfnaties zijn de VS en Japan, maar ook in Europa is het aantal golfbanen en -spelers verdubbeld sinds 1985. De sport wordt duidelijk populairder en minder elitair met de jaren, maar desondanks gaat het ook de golfsector niet voor de wind in de huidige crisis. Toch besloot het Italiaanse schoenenmerk Geox, dat 'zweet' tot zijn grootste uitdaging rekent, de golfschoen onder handen te nemen. Wij spraken met de flamboyante uitvinder van de ademende schoen, Mario Moretti Polegato, en met Per Agreen, manager v...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Knack-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Knack

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners