Modeketen Weekday start campagne ten voordele van vluchtelingen

20/06/18 om 07:00 - Bijgewerkt om 10:39

Naar aanleiding van de Wereldvluchtelingendag start de modeketen Weekday vanaf vandaag een campagne. De opbrengst gaat naar de vluchtelingenorganisatie UNHCR.

Modeketen Weekday start campagne ten voordele van vluchtelingen

© Weekday

Om vluchtelingen wereldwijd te ondersteunen, ontwierp Weekday in samenwerking met het Hoge Commissaris voor de Vluchtelingen (UNHCR) een collectie van vijf orgininele stukken: biologische katoenen t-shirts en totebags met een boodschap, een riem, een sleutelhanger, en een porseleinen koffietas. Honderd procent van de opbrengst, oftewel dertig procent van de verkoopprijs, gaat naar het UNHCR. Dat is de organisatie die actie onderneemt om vluchtelingen wereldwijd te beschermen.

Tijdens de campagne, die tussen 20-27 juni loopt, wil Weekday ook nog individuele schenkingen aan UNHCR aanmoedigen.

Onze partners