Modeketen Weekday start campagne ten voordele van vluchtelingen

© Weekday
Aylin Koksal
Aylin Koksal Journalist Weekend.be

Naar aanleiding van de Wereldvluchtelingendag start de modeketen Weekday vanaf vandaag een campagne. De opbrengst gaat naar de vluchtelingenorganisatie UNHCR.

Om vluchtelingen wereldwijd te ondersteunen, ontwierp Weekday in samenwerking met het Hoge Commissaris voor de Vluchtelingen (UNHCR) een collectie van vijf orgininele stukken: biologische katoenen t-shirts en totebags met een boodschap, een riem, een sleutelhanger, en een porseleinen koffietas. Honderd procent van de opbrengst, oftewel dertig procent van de verkoopprijs, gaat naar het UNHCR. Dat is de organisatie die actie onderneemt om vluchtelingen wereldwijd te beschermen.

Tijdens de campagne, die tussen 20-27 juni loopt, wil Weekday ook nog individuele schenkingen aan UNHCR aanmoedigen.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content