Zal marketing de restaurantsector redden? Het recept achter spaghettizaak Bavet

29/03/18 om 09:39 - Bijgewerkt om 09:50

Zes restaurants openen op twee jaar tijd, het is niet voor iedereen weggelegd. Toch is dat exact wat Peter Van Praet heeft gedaan met zijn spaghetticoncept Bavet. We vroegen hem naar het succesrecept.

Denk aan iemand die vol trots een gloednieuw restaurant opent en je ziet meteen een blakende chef voor je die in koksschort en met een etui vol scherp geslepen messen voor zijn zaak staat. Zo niet bij Peter Van Praet. De man studeerde marketing en daarna financial management en praat regelmatig in Engelse marketingtermen. Erg hard lijkt hij niet op die door koken gepassioneerde chefs, en toch loopt hij over van de passie voor zijn Bavet.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Knack-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Knack

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners