Tuur Roels verkozen tot Belgische ‘Coca-Cola lightman’

De 27-jarige Tuur Roels, een project manager uit Aalst, is verkozen tot de Belgische ‘Coca-Cola lightman’. Door het winnen van deze titel krijgt hij een duoticket om naar New York te reizen, een rol in een campagne van Coca-Cola Light én 10.000 euro aan prijzengeld.

De 27-jarige Tuur Roels, een project manager uit Aalst, is verkozen tot de Belgische ‘Coca-Cola lightman’. Door het winnen van deze titel krijgt hij een duoticket om naar New York te reizen, een rol in een campagne van Coca-Cola Light én 10.000 euro aan prijzengeld.

In een spannende eindstrijd om de titel werd uiteindelijk de 27-jarige Tuur Roels gekozen uit de laatste tien overblijvende kandidaten en won zo de titel van ‘Coca-Cola lightman 2014’. Roels wist de jury te overtuigen met zijn ‘hunkgehalte’, maar ook omdat hij charmant, handig, grappig, stijlvol en sportief is. De jury, die samenkwam in Brussel, bestond uit stylist Jani Kazaltzis, ex-atlete en redactrice bij Woestijnvis Elodie Ouedraogo en modeblogster Sophie Ismail van ‘Alerte à Liège’.

Tuur Roels was alvast in de wolken met zijn overwinning: “Verkozen worden uit meer dan 650 kandidaten is natuurlijk een grote eer, en het is een fantastisch parcours geweest. Eenmaal de finale bereikt, ga je in je kansen geloven en besef je nog meer wat voor een iconisch personage de Coca-Cola lightman is. Ook mijn pet af voor de medefinalisten, het waren stuk voor stuk sympathieke, sterke kandidaten.”

Tuur gaat nu aan de haal met 10.000 euro, een duoticket naar New York én een rol in een campagne voor Coca-Cola light. Ook zijn sponsor Tania deelt in de vreugde, met een citytrip voor vier personen naar New York, inclusief shoppingbudget van 5.000 euro. (LVR)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content