Pepsi lanceert limited edition blikjes met voetbalhelden

Vanaf april zien de blikjes van Pepsi er heel wat sportiever uit. Het frisdrankenmerk brengt een limited edition van blikjes uit waarop Lionel Messi, Didier Drogba en co zullen prijken.

Het hoeft niet te verbazen als binnenkort Lionel Messi, Didier Drogba, Fernando Torres, Frank Lampard, Jack Wilshere of Sergio ‘Kun’ Agüero u aankijkt vanop een Pepsiblikje. De zes voetballers nemen deel aan de nieuwe “Kick in the Mix” reclamecampagne die Pepsi op poten zette.

Ook Schotse producer Calvin Harris en Amerikaanse zanger Ne-Yo steken een handje toe. Met “Let’s go” heeft de campagne ook meteen een soundtrack op zak. En voor wie graag een voetbalshirt over zijn hoofd trekt bij het scoren, is de “Messi T-shirt” misschien wel wat.

Voetbalfans kunnen de speciaal ontworpen blikjes vinden in de Pepsiverkooppunten van 10 april tot eind augustus 2012.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content