Yoshiharu Fukuhara van Shiseido ontvangt Visionary Award

© Reuters

Yoshiharu Fukuhara (83), erelid van de bestuursraad en kleinzoon van de oprichter van Japans cosmeticamerk Shiseido heeft op de uitreiking van de WWD Beauty Inc prijzen de Visionary Award in de wacht gesleept.

Women’s Wear Daily is een van de toonaangevende Amerikaanse lifestylemagazines dat zich onder meer bezighoudt met modeverslaggeving, retailberichten en de schoonheidsindustrie. Jaarlijks buigen ze zich over al het cosmeticamoois en beslissen ze met een panel van experts wie er voor het afgelopen jaar in de bloemetjes gezet mag worden.

Zo ontving Shiseido’s Yoshiharu Fukuhara, kleinzoon van de oprichter van het merk, de Visionary Award omdat hij tijdens zijn hele carrière het beste van het Oosten wist samen te brengen met al het goede van het Westen.

Hieronder de volledige lijst:

Visionary Award:

Yoshiharu Fukuhara (Shiseido Co., Ltd.)

Product van het jaar (luxe): Make-up: Nars Andy Warhol Collection

Huidverzorging: La Mer The Moisturizing Soft Cream

Parfum: Lancôme La Vie Est Belle

Product van het jaar (grootverkoop):

Make-up: Garnier Skin Revew Miracle Skin Perfector B.B. Cream

Huidverzorging: Avon Anew Clinical Pro Line Eraser Treatment

Haarverzorging: Pantene Expert Collection

Merk van het jaar:

Luxe: Yves Saint Laurent Beauté

Grootverkoop: L’Oréal Paris

Nieuwkomer van het jaar: Luxe: Ciaté

Grootverkoop: Hair Rules

Lancering van het jaar:

Luxe: Aerin

Grootverkoop: Red Carpet Manicure

Marketeer van het jaar: Luxe: Jane Hertzmark Hudis (Estée Lauder)

Grootverkoop: Gina Boswell (Unilever)

Retailer van het jaar: Luxe: Selfridges

Grootverkoop: Family Dollar

Digitale vernieuwer van het jaar:

Luxe: Sephora

Grootverkoop: Revlon

Corporate Social Responsibility Award:

Groupe Clarins

Reclamecampagne van het jaar: Benefit Cosmetics, Glamouriety

Creative Influencer Award:

Frédéric Malle

(KS)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content