Yoshiharu Fukuhara van Shiseido ontvangt Visionary Award
Yoshiharu Fukuhara (83), erelid van de bestuursraad en kleinzoon van de oprichter van Japans cosmeticamerk Shiseido heeft op de uitreiking van de WWD Beauty Inc prijzen de Visionary Award in de wacht gesleept.
Women’s Wear Daily is een van de toonaangevende Amerikaanse lifestylemagazines dat zich onder meer bezighoudt met modeverslaggeving, retailberichten en de schoonheidsindustrie. Jaarlijks buigen ze zich over al het cosmeticamoois en beslissen ze met een panel van experts wie er voor het afgelopen jaar in de bloemetjes gezet mag worden.
Zo ontving Shiseido’s Yoshiharu Fukuhara, kleinzoon van de oprichter van het merk, de Visionary Award omdat hij tijdens zijn hele carrière het beste van het Oosten wist samen te brengen met al het goede van het Westen.
Hieronder de volledige lijst:
Visionary Award:
Yoshiharu Fukuhara (Shiseido Co., Ltd.)
Product van het jaar (luxe): Make-up: Nars Andy Warhol Collection
Huidverzorging: La Mer The Moisturizing Soft Cream
Parfum: Lancôme La Vie Est Belle
Product van het jaar (grootverkoop):
Make-up: Garnier Skin Revew Miracle Skin Perfector B.B. Cream
Huidverzorging: Avon Anew Clinical Pro Line Eraser Treatment
Haarverzorging: Pantene Expert Collection
Merk van het jaar:
Luxe: Yves Saint Laurent Beauté
Grootverkoop: L’Oréal Paris
Nieuwkomer van het jaar: Luxe: Ciaté
Grootverkoop: Hair Rules
Lancering van het jaar:
Luxe: Aerin
Grootverkoop: Red Carpet Manicure
Marketeer van het jaar: Luxe: Jane Hertzmark Hudis (Estée Lauder)
Grootverkoop: Gina Boswell (Unilever)
Retailer van het jaar: Luxe: Selfridges
Grootverkoop: Family Dollar
Digitale vernieuwer van het jaar:
Luxe: Sephora
Grootverkoop: Revlon
Corporate Social Responsibility Award:
Groupe Clarins
Reclamecampagne van het jaar: Benefit Cosmetics, Glamouriety
Creative Influencer Award:
Frédéric Malle
(KS)
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier