Webshop Net-a-Porter breidt beauty-gamma uit

15/03/13 om 17:28 - Bijgewerkt om 17:28

Bron: Knack Weekend

Shoppen geblazen bij webwinkel Net-a-Porter want hun grote assortiment wordt nu nóg uitgebreider. Zo maakte de site plaats voor een aparte beautysectie.

Webshop Net-a-Porter breidt beauty-gamma uit

© Thinkstock

De uitwerking van hun langverwachte plannen liet even op zich wachten, maar is dan toch succesvol geslaagd. The Quintessential Edit, de naam van de beautysectie, omvat make-up, parfum en haar- en huidverzorging. Om zich te onderscheiden van andere e-tailers hebben ze een beperkte selectie van merken gemaakt. De merken die je op de site kan scoren zijn onder andere 3Lab, Aesop, Beauty Works West, Chantecaille en James Read.


Steeds populairder Net-a-Porter wordt steeds populairder en om de grote vraag goed bij te houden opende het onlangs een distributiecentrum in Hong Kong. Dit om een betere service te verlenen aan hun klanten in Azië. Naast het splinternieuwe beauty-assortiment komt de webshop ook met een vertaling in het Frans, Duits en Mandarijn.(JJ)


Vanaf 20 maart zijn alle beautyproducten verkrijgbaar op www.net-a-porter.com

Lees meer over:

Onze partners