Sky Ferreira als atypisch gezicht voor Redken

© Twitter

De Amerikaanse zangeres Sky Ferreira is het nieuwe gezicht van Redken. Ze versierde de job dankzij haar eigenzinnige stijl en internet know-how.

De Amerikaanse zangeres Sky Ferreira is het nieuwe gezicht van Redken. Ze versierde de job dankzij haar eigenzinnige stijl en internet know-how. Na het nieuws dat Kirsten Dunst haar haren zal lenen aan L’oreal en Gisele Bündchen het gezicht wordt van Pantene, wordt nu ook Sky Ferreira’s kapsel ingeschakeld voor een haarlabel. Redken ging in zee met het 21-jarige model omwille van haar unieke gevoel voor stijl.

Gedurfde stijl

De reacties op het nieuws zijn echter gemengd. Ferreira staat niet onmiddellijk bekend om haar gezonde, glanzende lokken, maar eerder omwille van haar ‘net-uit-bed’ look. Toch is Redken erg blij met hun nieuwe ambassadrice. ‘Sky is de perfecte keuze voor Redken, ‘ zei Shane Wolf. ‘Ze heeft een ongelooflijke spirit en een compleet eigenzinnige stijl. Ze heeft een verhaal om te vertellen en is ook niet bang om het te vertellen,’ aldus Wolf over de keuze voor de Amerikaanse zangeres.

De ster knipte haar lange lokken kort in april 2013 en veranderde ook haar haarkleur van lichtblond naar bruin. Voor de campagne werden haar haren echter terug platinablond geverfd.

Myspace muze

Sky Ferreira maakte naam via Myspace en toont dus aan dat ze een grote internet know-how heeft. De beelden van de voorjaarscampagne zullen dan ook verspreid worden via sociale media en op die manier een erg breed publiek bereiken.

Het eerste beeld voor de campagne oogt erg grunge-chic en past perfect bij het karakter van Ferreira. (LP)

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content