Make-upcollecties van beroemdheden vaak te duur

© Facebook

Veel vrouwen zijn van mening dat beautyproducten van beroemdheden, zoals bijvoorbeeld One Direction, Justin Bieber of Beyoncé te duur zijn voor de kwaliteit die ze bieden. Toch worden de parfums en make-upproducten erg goed verkocht. Dat meldt Female First.

Veel vrouwen zijn van mening dat beautyproducten van beroemdheden, zoals bijvoorbeeld One Direction, Justin Bieber of Beyoncé te duur zijn voor de kwaliteit die ze bieden. Toch worden de parfums en make-upproducten erg goed verkocht. Dat meldt Female First.

Enkele weken geleden kondigde de Britse Boyband ‘One Direction’ aan dat ze samen met MUA Cosmetics een heuse beauty-lijn op de markt zullen brengen. Maar de jongens van One Direction zijn niet de enige die de beautymarkt gebruiken om tot bij hun fans te komen. Ook Justin Bieber, Beyoncé, Christina Aguilera, Gwen Stefani, Madonna en Katy Perry zijn maar enkele voorbeelden van celebs die ook een parfum op de markt hebben gebracht.

Maar meer dan de helft van de 2.003 vrouwen die werden ondervraagd door een Britse kortingswebsite gaven aan dat ze veel van de beautyproducten van beroemdheden te duur vinden. Naast de hoge kostprijs is ook maar 17 procent van de ondervraagde vrouwen echt tevreden over het product. Toch koopt de meerderheid van de vrouwen regelmatig stukken uit de collecties van beroemdheden. Een kwart van de ondervraagden is er dan toch van overtuigd dat sommige beroemdheden kwalitatief goede producten lanceren. Gemiddeld geven ze dan ook zo’n 60 euro uit aan cosmetica van beroemde mensen. (LVR)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content