Jimmy Choo op de huid

Binnenkort kunnen fans van schoenenlabel Jimmy Choo ook ruiken naar hun favoriete merk.

Binnenkort kunnen fans van het glamoureuze schoenenlabel Jimmy Choo ook ruiken naar hun favoriete merk. Het Britse bedrijf tekende een contract met Inter Parfurms SA om de komende twaalf jaar samen parfums te ontwikkelen.

“Het is altijd mijn bedoeling geweest om vrouwen volledig van accessoires te voorzien en parfum maakt integraal deel uit van een moderne garderobe”, aldus Tamara Mellon, oprichtster en voorzitster van Jimmy Choo, dat vanaf 14 november ook met een collectie bij de goedkope kledingketen H&M uitpakt.

Interparfums brengt onder meer de geurtjes van Burberry, Lanvin, Paul Smith en S.T.Dupont op de markt. Jimmy Choo sloot eerder al een parfumdeal met Selective Beauty, maar dat bedrijf kwam er niet toe een parfum te lanceren.

Ann Heylens.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content