Ga de beauty uitdaging aan met Revlon

Revlon daagt vrouwen uit om een nieuwe beautytrend uit te proberen.

Een nieuw digitaal initiatief The Revlon Expression Experiment daagt vrouwen uit om elke maand een nieuwe beautytrend uit te proberen. De eerste ‘challenge’ is het correct aanbrengen van rode lippenstift.

“Het is een social media campagne waarvan we hopen dat een echt experiment zal worden”, zegt Julia Goldin, de vice-president van Revlon tegen WWD. “We willen vrouwen inspireren en aanmoedigen om iets nieuw te proberen.”

Het initiatief vindt plaats op facebook waar de deelnemers elke maand een nieuwe beauty taak krijgen. Ze kunnen hun ervaringen vervolgens ook delen met andere deelnemers en vrienden die dan op hun beurt ook de uitdaging kunnen aangaan. “Met dit initiatief gaan we terug naar de Revlon roots”, zegt Goldin. “Het gaat niet enkel om het product, maar ook om te weten hoe bijvoorbeeld rode lippen er moeten uitzien.”

De deelnemers zullen bij elke uitdaging een filmpje te zien krijgen waarin Gucci Westman, de artistieke directeur van Revlon, uitleg geeft. De uitdagingen die de deelnemers nog te wachten staan zijn het kleurrijk opmaken van ogen, gedurfde nagellak, vintage glamour, passende foundation en glitz & glam voor de feestdagen. (RDM)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content