Downton Abbey brengt eigen beautylijn uit

De makers van de Britse serie ‘Downton Abbey’ hebben zich verdiept in de wereld van de cosmetica en brengen een eigen lijn van schoonheidsproducten op de markt. Met deze bijzondere collectie lijkt het wel of we terug gaan in de tijd. Dat schrijft de Britse Telegraph.

De makers van de Britse serie ‘Downton Abbey’ hebben zich verdiept in de wereld van de cosmetica en brengen een eigen lijn van schoonheidsproducten op de markt. Met deze bijzondere collectie lijkt het wel of we terug gaan in de tijd. Dat schrijft de Britse Telegraph.

Het Britse kostuumdrama ‘Downton Abbey’ komt met een eigen beautylijn op te proppen. Na het succes van de eerste drie seizoenen vonden de makers van Downton Abbey het wel tijd om andere markten te gaan veroveren. Zo kwamen ze op het idee om een beauty-, kleding- en meubelcollectie te ontwerpen. Met in het achterhoofd; hoe meer, hoe beter.

Op de kledingcollectie is het nog even wachten geblazen, maar we kregen wel al een sneakpeak van de make-up onder onze neus geschoven. De collectie zal exclusief verkocht worden bij Marks and Spencer en bestaat uit tien producten, waaronder een lipgloss, nagellak, bodylotion, zeepjes etc.

Bij deze verschillende producten is er vooral veel aandacht gegaan naar de verpakking van dit fraais. We zijn vintage geïnspireerde verpakkingen met bekende quotes uit de serie. Ook gouden krabbels en prints van uit de tijd van Downton Abbey vrolijken het geheel op. (LVR)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content