Dior presenteert nieuwe Dior Addict geuren met speels filmpje

Twee nieuwe geuren werden toegevoegd aan de Dior Addict lijn: de eau fraîche en de eau sensuelle. Daphne Groeneveld is het gezicht van de campagne.

Voor de ontwikkeling van hun nieuwste Dior Addict parfum gingen de estheticiens van Dior op zoek naar wat jonge mensen precies willen. Het resultaat werd gebundeld in een speels campagnefilmpje met heel veel Franse allure.
Bij Dior begrijpen ze dat de jeugd de toekomst in handen heeft en dus voerden ze een wereldwijd onderzoek naar wat die jeugd precies verwacht van het leven. Daaruit bleek dat jongeren veel meer waarde hechten aan merken die moeite doen humor in hun boodschap te verwerken; enkel hautain zijn omdat het toevallig een luxemerk betaamt werkt dus niet. Bovendien zijn jongeren nog steeds heel fel bezig met hun eigen identiteit, wat gepaard gaat met verschillende metamorfoses en spelen met accessoires. Wie vroeger uitsluitend mod, goth of posh was kan vandaag de dag experimenteren met verschillende stijlen; de ene dag een skinny jeans, de andere dag een vloeiende maxi-jurk.

Met kernwaarden als authenticiteit, spontaniteit en energie in het achterhoofd ontwikkelden ze twee geuren en bijhorende campagne op basis van deze antwoorden. Het resultaat? Een fris campagnefilmpje dat geurt naar Saint-Tropez (en een vleugje Brigitte Bardot) met Daphne Groeneveld in de hoofdrol. Ze belichaamt precies het meisje waar men bij Dior naar op zoek was; jong, speels en boordevol energie dat van een tikje verlegen naar een zelfzekere vreugdevolle vrouw transformeert.

Deze transformatie wil men ook weergeven met de nieuwste telgen van de Dior Addict lijn. Iedereen kent het eau de parfum, met bargamot en vanille, maar de twee jongere zusjes zijn kersvers en heerlijk fris. De Dior Adict 2 eau fraîche met bergamot, fresia, muskus en pompelmoes vormt een sprankelend en fruitig parfum voor overdag, terwijl de eau sensuelle met roos, jasmijn en muskus een bloemige afsluiter van de dag (of wieweet zelfs nacht) vormt. De twee geuren gaan naadloos in elkaar over en waardoor je dus, net als Daphne in het filmpje, makkelijk van meisje naar diva kan transformeren. Dat is meteen ook de slagzin van de campagne: be iconic. Wij zeggen: sprayen en een indruk achterlaten, van strand tot strandbar en ver daarbuiten. (KS)

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content