Dior lanceert foundation om er beter uit te zien op selfies

© Twitter

Het Franse luxemerk brengt een foundation op te markt waardoor je huid er mooier uitziet op selfies. Natalie Portman is het campagnegezicht.

Het Franse luxemerk brengt een foundation op te markt waardoor je huid er mooier uitziet op selfies. Natalie Portman is het campagnegezicht.

Selfies zijn op dit moment een echte hype. We laten ons hierbij beïnvloeden door sterren zoals Kim Kardashian of Paris Hilton, die van ‘selfies’ nemen een echte hobby hebben gemaakt. Deze sterren zien er vlekkeloos uit op hun selfies, met een huid die absoluut perfect is. Ook de gewone consument kan er nu voor zorgen dat zij er op elk moment piekfijn uitziet en met een perfecte huid op de foto kan. Het product dat dit mogelijk maakt, is de nieuwe foundation van Dior.

Het Franse luxemerk heeft zich om dit product te kunnen ontwikkelen, twee jaar lang verdiept in de geheimen van de perfecte foundation. Het eindresultaat is klaar en kreeg de naam ‘Diorskin Stars Foundation’. Het product belooft een prachtige huid, waarvoor je geen Instagramfilters zal moeten gebruiken. Je kan zo ‘puur natuur’ de foto op Instagram plaatsen.

Titanium

Maar hoe werkt dit nieuwe product dan precies? Dior verklaart dat er in de foundation titanium vervat zit. Deze chemische stof zorgt ervoor dat de imperfecties van de huid geneutraliseerd zullen worden. Rode plekjes verdwijnen als sneeuw voor de zon en de huid zal ook niet langer glimmen. Het product maakt je helemaal klaar om de ster te zijn van je eigen foto. Bovendien bevat de foundation ook ‘slimme pigmenten’. Dat wil zeggen dat de crème het licht zal opvangen aan de jukbeenderen, ogen en lippen. Rimpeltjes zullen worden ‘verbannen’, net als donkere plekken onder de ogen. Je hoeft je dus over de imperfecties geen zorgen maken, die worden zorgvuldig weggewerkt door deze nieuwe foundation.

Een nieuw product voor een nieuwe generatie

Het nieuwe product zal ook bij de nieuwe generatie, die verzot is op Instagram, inslaan als een bom. We zijn dan ook van het succes van dit product 100% overtuigd. Misschien is dit wel hét product dat een reeks van nieuwe producten kan voortbrengen en dat is iets waar we enkel maar nieuwsgierig van kunnen worden. Het gezicht van de campagne van dit nieuwe product is niemand minder dan Natalie Portman, een actrice die verschillende generaties van vrouwen aanspreekt. (LVR)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content