CÎME schenkt opbrengst van webshopverkoop integraal aan Nepal

© CÎME

Belgisch biobeautymerk CÎME heeft besloten om de opbrengst van de webshopverkoop tot 10 mei integraal te doneren aan het Earthquake Relief programma van Nepal Trust

Het is nu 1,5 week na de verwoestende aardbeving in Nepal, het dodenaantal ligt op 7.557, meer dan 14.000 mensen raakten gewond en de Nepalese regering heeft geen hoop meer op het vinden van overlevenden. Er is nog zo veel hulp nodig in Nepal om de gevolgen van het natuurgeweld te boven te komen, en daarom heeft Belgisch Bio Beautymerk CÎM besloten om de opbrengst van de webshopverkoop tot 10 mei integraal te doneren aan het Earthquake Relief programma van Nepal Trust.

Nepal Trust heeft het Earthquake Relief programma opgezet in het Sindalpulchowk district ten noorden van Kathmandu. Deze regio is het meest getroffen door de aardbeving en toch ontvangt deze regio amper overheidssteun. Sommige gebieden zijn nog niet eens bereikt, en er zijn vaak niet genoeg middelen om slachtoffers naar ziekenhuizen te brengen of te beginnen met puinruimen

“Wij hebben een bijzondere band met Nepal” vertelt Anke, oprichtster van CÎME. De bestandsdelen die het beautymerk gebruikt in de verzorgingsproducten zijn bergplanten uit het Himalaya gebergte, hiervoor werken zij samen met lokale boeren die de planten voor hen kweken. Anke heeft inmiddels via lokale partners al te horen gekregen dat de boeren ongedeerd zijn, maar de gevolgen van aardbeving hebben iedereen bij CÎME heel erg aangegrepen. Daarom hebben zij allen besloten om iets extra te doen, en dus zal de opbrengst van alle online bestellingen die geplaatst worden tot en met zondag 10 mei integraal gedoneerd worden aan Nepal Trust. Dit extra geld zal hen helpen bij het verzorgen van logistieke ondersteuning, het aankopen en verdelen van medicijnen, tenten, eten, filters en proper water. (MVDW)

Plaats nog voor 10 mei je bestelling op de webshop van CÎME en help de vele slachtoffers in Nepal

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content