Calvin Klein herlanceert nineties campagne met Christy Turlington

Vanaf mei beleven we een tour de nostalgie met Calvin Klein. Om de 25ste verjaardag van de geur Calvin Klein Eternity te vieren, brengt het Amerikaanse label een reclamecampagne uit je jaren negentig opnieuw uit.

Vanaf mei beleven we een tour de nostalgie met Calvin Klein. Om de 25ste verjaardag van de geur Calvin Klein Eternity te vieren, brengt het Amerikaanse label een reclamecampagne voor het parfum uit je jaren negentig opnieuw uit. Met de tagline ‘De tijd kan ons niet raken. 25 jaar vieren’ verspreidt Calvin Klein de campagne met Christy Turlington en Mark Vanderloo uit 1995 opnieuw via magazines. Deze nostalgische aanpak sluit aan bij de sociale media campagne die het merk recent op poten zette. Het label spoort aan om foto’s via Twitter en Instagram te delen waarbij de herkenbare tailleband van Calvin Klein goed zichtbaar is. Onder de hashtag #mycalvins stuurden heel wat sterren, waaronder Miranda Kerr en Lara Stone, intussen hun versie de wereld in.

In het geval van Christy Turlington lijkt het alsof 1995 gisteren was. Het model, dat recent opnieuw poseerde voor het label, lijkt nog geen haar veranderd. Petje af. (LP)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content