Belgische blogster in online campagne Estée Lauder

© Polienne.com

De Antwerpse Paulien Riemis, blogster onder het vaandel Polienne, creëerde samen met cosmeticagigant Estée Lauder een charmante online campagne.

De kans is groot dat onderstaand filmpje niet uw eerste kennismaking is met de 23-jarige Paulien Riemis. De Antwerpse schone startte in 2009 met haar blog ‘Polienne‘ die snel uitgroeide tot een graaggelezen gevestigde waarde op het wereldwijde web. Van outfitinspiratie op Pinterest tot dagelijkse beslommeringen op Instagram: Paulien laat zich steevast vergezellen door een grote schare volgers die haar doen en laten als literatuurstudent, professioneel model en Antwerpenaar maar wat graag op hun scherm zien verschijnen.

Geen wonder dus dat cosmeticamerk Estée Lauder, opgericht door een al even bezig bijtje, aan Paulien gevraagd heeft om de Vlaamse ambassadeur te zijn van hun grote Benelux online campagne. In het filmpje dat de blogster voor het merk creëerde, neemt ze kijkers op sleeptouw door ‘haar’ Antwerpen en toont ze hoe Estée Lauderproducten een plaats hebben in haar leven.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

“Skincare is key”, aldus Riemis. “Ik heb gelukkig een mooie huid geërfd van mijn mama, maar dat betekent niet dat ik haar niet moet onderhouden. Wanneer je arriveert op een shoot wordt je meestal meteen aan een close-up onderzoek onderworpen door de visagiste. Wanneer je huid egaal is, is er natuurlijk minder make-up en Photoshop nodig, en dat is cruciaal.”

De blogster zegt ontzettend vereerd te zijn dat zo’n bekend en elegant merk als Estée Lauder haar heeft uitgekozen voor hun online campagne, waar bijvoorbeeld ook de Nederlandse Sabrina Meijer van Afterdrk aan deelneemt.

Het is fijn dat cosmeticagiganten als Estée Lauder de touch met de consument niet verliezen. Het is maar wat makkelijk om celebrities te strikken die erop staan om tot in de puntjes geretoucheerd te worden. Door te kiezen voor blogsters – échte meiden waar heel wat jonge (en oudere) meisjes naar opkijken- verkleint Estée Lauder de barrière met het publiek en toont het zich als een menselijk merk dat natuurlijke schoonheid en verzorging hoog in het vaandel draagt. Mooi zo! (KS)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content