Belgisch en biologisch cosmeticamerk JYB gelanceerd

11/10/13 om 12:04 - Bijgewerkt om 12:04

Bron: Knack Weekend

Op de launchparty van het Belgische cosmeticamerk JYB Cosmetics kon weekend.be gisterenavond al kennismaken met de gloednieuwe producten. Het merk heeft als doel om zo natuurlijk en bio als mogelijk te werk te gaan. Bovendien zien de producten er erg leuk uit. We kunnen trots zijn op onze landgenoten!

Belgisch en biologisch cosmeticamerk JYB gelanceerd

Op de launchparty van het Belgische cosmeticamerk JYB Cosmetics kon weekend.be gisterenavond al kennismaken met de gloednieuwe producten. Het merk heeft als doel om zo natuurlijk en bio als mogelijk te werk te gaan. Bovendien zien de producten er erg leuk uit. We kunnen trots zijn op onze landgenoten!

Jean-Yves Berlemont en Charles-Antoine Huybrechts wilden een milieuvriendelijke verzorgingslijn van biologische producten op de markt brengen. Na vier jaar onderzoek zijn ze erin geslaagd om hun gedroomde cosmeticamerk te realiseren. Het merk werd JYB gedoopt en is vanaf nu te koop in verschillende iU-filialen verspreid over België. Niemand minder dan prinses Astrid is een enthousiaste supporter van het merk en verblijdde de genodigden dan ook met haar aanwezigheid op de launchparty.

De verzorgingsproducten van JYB zijn zo natuurlijk en biologisch mogelijk. Op iedere verpakking staat exact hoeveel procent van het product biologisch is en welke ingrediënten er in verwerkt zijn.

De producten worden vacuüm geproduceerd en luchtledig verpakt in een fabriek die aangepast is aan het produceren van bioproducten. De verzorgingslijn van JYB bewaart tot zes maanden na opening. Om in lijn te blijven van hun milieuvriendelijke aanpak zullen de producten verkocht worden zonder extra buitenverpakking.

De lijn van JYB is bedoeld voor zowel mannen als vrouwen. Vanaf nu kunnen we onze dagcrème dus gewoon delen met onze partner. Omdat het oog ook wat wil, hebben de bedenkers van JYB Cosmetics gezorgd voor leuke verpakkingen in retrostijl. Ook de ludieke namen vielen bij ons erg in de smaak. De zeven verzorgingsproducten kregen de klinkende namen 'Eye Look Good', 'Have a Good Day', 'Are You Clean?', 'You're So Sweet', 'She's Fresh, So Fresh', 'Sweet Dreams' en 'Oil Love You'. Wie weet staan deze leuke potjes binnenkort wel bij jou in de badkamer! (LP)

Onze partners