Amazon lanceert luxe beautywebshop

Beautylovers kunnen vanaf nu hun hartje ophalen in de pas gelanceerde luxe beautywebshop van Amazon. De website wil op die manier voldoen aan een vraag van hun klanten naar meer prestigieuze beautyproducten.

Beautylovers kunnen vanaf nu hun hartje ophalen in de pas gelanceerde luxe beautywebshop van Amazon. De website wil op die manier voldoen aan een vraag van hun klanten naar meer prestigieuze beautyproducten.

Amazon zet in op luxe. Het e-commercebedrijf biedt vanaf deze week maar liefst vierentwintig luxe beautymerken aan op hun website. De producten van Deborah Lippmann, Burbery Body, NARS, L’Occitane, en nog heel wat andere merken zijn nu slechts een klik van u verwijderd. Het zal dus moeilijk worden om de hand op de knip te houden!

Wanneer je surft naar de pagina zal je merken dat deze een meer gestroomlijnde look heeft dan andere Amazon-pagina’s. Dat is erg bewust gedaan aangezien er een bepaald soort publiek afkomt op prestigieuze beautyproducten. Amazon stelde twaalf redacteurs aan om de pagina te onderhouden en trends op te snorren. (LP)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content