69-jarige Helen Mirren toont dat ze het waard is als gezicht van L’Oreal

© L'Oreal

De Britse actrice Helen Mirren is het nieuwe gezicht voor cosmeticabedrijf L’Oreal. ‘Ik hoop dat ik andere vrouwen kan inspireren, want we zijn het allemaal waard,’ aldus Mirren.

De Britse actrice Helen Mirren is het nieuwe gezicht voor cosmeticabedrijf L’Oreal. ‘Ik hoop dat ik andere vrouwen kan inspireren, want we zijn het allemaal waard,’ aldus Mirren.

Als we sommige hedendaagse beauty- en modecampagnes mogen geloven is zestig het nieuwe dertig. En dat kunnen we uiteraard alleen maar toejuichen. Diversiteit is immers iets dat lang ontbrak in reclamecampagnes die focussen op schoonheid en het werd hoog tijd dat bedrijven hier verandering in brachten. Actrices en sterren zoals Catherine Deneuve voor M.A.C, ‘Jacky’ voor American Apparel en de 65-jarige Linda Rodin voor The Row bewijzen dat op schoonheid geen beperktheidsdatum hoeft te staan.

Naturel

De 69-jarige Helen Mirren schittert in de nieuwste campagne van L’Oreal. Het is de eerste keer dat ze haar naam verbindt aan een cosmeticamerk. De beelden zien er erg natuurlijk uit en het lijkt alsof er weinig of geen airbrushing aan te pas is gekomen. De lijn die ze promoot is de antirimpelverzorging van het Franse merk.

Ode aan zelfzekerheid

‘Ik ben altijd al fan geweest van L’Oreal en ik hoop dat ik met deze campagne andere vrouwen kan inspireren om zelfzeker door het leven te gaan en hun mooiste natuurlijke schoonheid naar boven te halen,’ aldus Mirren. Uiteraard sluit ze zich ook aan bij de bekende tagline van het beautylabel: ‘We zijn het allemaal waard,’ klinkt het overtuigd.

Een ander nieuw gezicht voor het beautymerk is de 46-jarige actrice Naomi Watts. L’Oreal prees hun nieuwe ambassadrice voor haar tijdloze schoonheid. (LP)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content